2013. december 31., kedd

Outfit

Igen régen volt már outfites poszt, így gondoltam elkélne már egy. Egyik kedves barátnőm segítségével készültek a fotók, ezúton is köszönöm neki!:)
Jöjjenek a képek!


Ez a szürke szépség, egy poncsó lenne amit egy gomb kapcsol össze az ujj résznél. Egy Angex outletben találtam 700 Ft-ért. még nyárról maradt egy basic szürke trikóm amit remekül tudtam párosítani a poncsóval. Így együtt szuperül kiegészítik egymást. A csizmát az egyik kedves barátnőmtől vásároltam aki szintén egy duriban lelt rá, de nem használta. Igazi western csoda :)




A poncsón a gallér nagyon elvarázsolt. Annyira tetszik!


Egy kis technikai szünet.. :)


Erről a kabátról már rég szerettem volna írni nektek, de most készült róla kép. 1700(!!!) Ft-ért vásároltam szintén az Angexben. Megeszem a kalapom, ha valaki ilyen olcsón tud szövetkabátot. Kínai üzletekben is min. 10 000 Ft ami igazán rablás. 




Ez a sál a kedvencem!!! Beleszerelmesedtem a burgundi színbe, és ez igazán az. Nagyon meleg és feldobja a hideg napokat. Már amennyire hideg a tél idén..

Ennyi lett volna a mai poszt. Megragadnám az alkalmat, hogy mindenkinek boldog újévet kívánhassak! 
Köszönöm, hogy ebben az évben ennyien figyelemmel követtétek a blogomat, remélem nem hagyjátok el ezt a jó szokásotokat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése