2014. január 3., péntek

Ebay zsákmány

Megszeretném nektek mutatni a csodálatosan szép ecsetkészletemet, amit az ebay-en rendeltem. Bevallom könnyen a rabja tudok lenni az ebaynek, na de ki nem? :)
Kb. egy hónapot vártam rá és teljes mértékben megérte ezt az időt. Azt kaptam ami a képen szerepel. Mikor először próbáltam ki, komolyan csak ámultam. Lélegzetelállítóan jó ecsetekkel sminkelni. Minden oda megy ahova én szeretném, precíz munkát lehet végezni vele. Természetesen nem vagyok valami nagy sminkes, mivel nem sok tapasztalatom van, de videókból nagyon sok trükköt ellestem külföldi beauty guruktól amiket nagy örömmel felhasználok. Szoktam mostanság gyakorolgatni barátnőkön, rokonokon szóval lassacskán belejövök :)
 12 ecsetről lenne szó, és mindez 2800 Ft-ba került, ami igen kedvező árnak számít, mivel jó esetben 1 ecset kerül ennyibe. Ezek közül 1 ecsettel nem vagyok megelégedve. Balról a 3. ecset lenne. Nem elég tömött, ennyi lenne vele a problémám, de oda se neki, van mellette egy jól kihasználható alapozó ecset ami remekül használható. :) Mindenkit csak bátorítani tudok, hogy beruházzon egy ecsetkészletre, igen kifizetődő, ha szeretsz sminkelni :)






2 megjegyzés: