2013. december 21., szombat

Ácsingózás

Megengedtem magamnak egy kis nyálcsorgatást Polyvore-n. Összegyűjtögettem magamnak, hogy a közeljövőben mit szeretnék feltétlen beszerezni. Ezen az oldalon remekül kivitelezhető. Kerestem hasonló típusú ruhákat illetve kiegészítőket amire fáj a fogam. Bizony, ez szívfájdítás a javából számomra, de nem baj erős vagyok :))
 Ők lennének a kis csodák :$

  • Állatos pulóver:  Szerintem hihetetlenül aranyos tud lenni, egy egyszerű állatot ábrázoló oversize pulóver. Ezekből egy tucat is jól esne. Durikban találkoztam hasonló példányokkal, de sajnos mindig kis manókra tervezve akadtam rájuk. Bízom benne, hogy egyszer olyan is a kezeim közé akad ami rám való :)


  • Nagy galléros kardián: Annyira csinos, és feldobhat egy szettet, hogy az eszem megáll. Szintén találkoztam hasonló példánnyal duriban, de mint tudjuk ha durizni jár az ember az nem kívánság műsor. Nincs egy ruha több méretben stb. Szóval még várom a rám passzoló drágaságot.


  •  Poncsó: Örök szerelem szövődött közöttünk!! Beszereztem egy horgolt fekete poncsót, kb 700 Ft értékben. Rájöttem, nekem nem elég csak 1, pláne nem egy színben. Kitartóan kutatni fogok szépséges poncsók után. 



  • Keresztbe csíkos felső: Egyszerű de nagyszerű. Imádom, ezekből sosem elég. Szerintem ehhez nem fűzök több magyarázatot :)


  • Pörgős szoknya: Sajnos nem tudom ezeknek a kis csodáknak a becsületes nevét, de pici korom óta pörgős szoknyának hívom az ilyet :) Letisztult, egyszerű és alapdarab. Ebből még eltudok képzelni egy burgundi vöröset a ruhatáramban. 


  • Olajzöld kabát: Nagy szövet/balon kabát mániás vagyok de ez a stílusú kabát elrabolta a szívemet. Nagyon szeretnék egy ilyet magaménak tudni, szóval szorgalmasan keresgetek :)


  • Táskák: Kicsi, nagy felesleges mindegy nekem. Táska és kész. Kell :) 

  • Burgundi farmer: Mostanában megragadott a burgundi szín. Különösen farmer formájában tetszik. Jól jönne egy ilyen. :) 

  • Bőr kesztyű: Tatám mondogatta mindig nekem, hogy a bőrkesztyű legjobb a hidegben. Tetszik is, akkor miért ne szeretnék egyet ?:))

  • Pöttyös esernyő: A pöttyök és én egy fogalom vagyunk. Nagyon szeretem, mindenen. Egy esernyőn meg pláne eltudnám viselni, feldobná a borús napokat.

  • Körömlakkok: Ez a két szín nagyon hiányzik a repertoáromból. Mielőbb be kell szereznem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése