2013. december 1., vasárnap

Leheletnyi tél

Itt a tél gyerekek, esett már a hó is na meg beléptünk a december hónapba, így jöjjenek az inspirációs képek :) Miközben gyűjtögettem a képeket, kedvem támadt forró csokit inni, és reszkessetek betörőket nézni  meleg takaróba burkolózva. A télben csak azt szeretem ha bent melegedhetek, és nézhetem a kinti hóesést. Ha kint kell lennem, az már nagyon nem tetszik. Az én évszakom a nyár, így érthető :)
Télen nagyon odakel figyelnünk, hogy melegen öltözzünk fel. Szerencsére ezeken a hideg napokon is dúskálhatunk, a gyönyörűséges holmik között. A durikban is rengeteg csodára rá lehet bukkanni. Itt is megemlíteném a kötött pulóvereket,sálakat,kesztyűket,sapikat. Ha kötött, abból sosem elég!!
Hoztam nektek több tucat képet, remélem tetszeni fog :)











































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése