2013. december 16., hétfő

Trükkös körmök

Igazi kísérletezgető vagyok, így a körmök ki sem maradhattak a mustra alól. Bizony kipróbáltam sok mindent, hogyan is tehetném tartósabbá a manikűrjeimet. Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen a kipróbálgatás fő támogatója keresztanyukám volt aki, történetesen műkörmös. Csinált nekem  párszor épített körmöket, amivel a problémám az volt, hogy hamar meguntam a mintákat. Piszkálgattam ezért, leszedegettem stb. Ezt sztornóztam a listából. Gondoltam egyet és jött a gél lakk. Bíztam benne, hogy az nekem befog válni. De ő sem ragadott el teljes mértékben. Silány színválaszték és itt is ugyancsak a legnagyobb problémám az volt, hogy meguntam. Sima körömlakkozás a halálom. Beszakad a köröm, akkor le kell reszelni az egészet stb. Nem hiszem, hogy ezt be kell mutatnom :)
Viszont most megtaláltam számomra a legmegfelelőbb módszert. A körmöm nem szakad be. Annyiszor csinálok körmöt egy héten ahányszor szeretnék. A zselét és a körömlakkot ötvöztem egymással. Hoztam nektek képeket lépésről-lépésre, hogyan is csinálom/csináljuk.

  • Első lépésként fellazította a körömágy bőrt.


  •  Mikor ez megtörtént, akkor levágta a felesleges bőrt a körömágyrésznél.
  

  • Majd formára reszelt.

 
  • Mivel zselé fog a körmömre kerülni, így nagyon fontos a fertőtlenítés. Ezeket előkészítő folyadéknak nevezik. Elsőnek a nail prep-et kentük fel majd a primert.


  • És itt a főszereplő, a színtelen zselé. 1 réteget húzott a körömre, majd be a lámpa alá 3 percre.



  • Ha elkészült mind a 10 körmöm akkor lekenjük olajjal. Ezt a részt imádom a legjobban, mennyei illata van *o*
  

Ezzel a macerásabb része le is zárult a dolognak. Erre a zselé rétegre kenem fel a lakkot. Sokkal tartósabb, szebb a lakkozás így. Lefestem és készen is volnánk :D 




    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése