2014. február 28., péntek

Tavaszi inspiráció


Sziasztok!! :*

Nem győzöm kivárni, hogy végre inspirációs posztot hozzak nektek.A meteorológiai tavasz már itt van úgyhogy ennek jegyében fog íródni ez a bejegyzés :)  Gyűjtögettem képeket és most annyi új van a dologban, hogy a tavaszra jellemző alapdarabok összeállításával spékeltem meg. Szerintem a legfontosabb a tavasz beköszöntével, hogy rétegesen öltözködjünk. Igen huncut tud lenni az időjárás és könnyen megviccelhet bennünket, például úgy, hogy kint kacérkodik a napsugaraival ám pillanatokon belül szeles, hidegebb időjárás fogad bennünket. Rengeteg csinos darabot találtam, és olyanokat válogattam össze amit én nagyon szívesén viselnék :)

Kezdeném is a blúzokkal! A tavaszról a virágok jutnak eszembe és ezt szeretem is látni a ruhákon, úgyhogy ne lepődjetek meg, ha sok kis virágos dolog lesz a bejegyzésben :)
Ez a 8 felső nagyon elnyerte a tetszésemet. Igazi bohókás és gyönyörű darabok!!




Ezek a színes farmerok belopták magukat a szívembe. Fantasztikusan fel tudnak dobni egy egyszerű outfitet.




A tavasz vége felé és a nyárhoz közeledve előkerülnek a szekrény mélyéről a kis ruhák. Nagyon jól lehet kombinálni egy-egy dzsekivel, legyen az farmer vagy akár bőr. Eszméletlen csini tud lenni! :)



Ők a kedvenceim. Gyönyörűek és sose elég belőlük. Egy egyszerű felsővel és kardigánnal kombinálva remek összképet kapunk. 



Lábbeliknél sok szempontot figyelembe kell vennünk. Például egy tavaszi esős napon remek hasznát veheted egy jól megválasztott gumicsizmának. A napsütéses hetekben pedig a topánkák tömkelege díszeleghet a lábainkon. Kényelmesek, csinosak és ami a legfontosabb.. Tavasziasak!


A kiegészítőknél is a virág minta uralkodik. Nagyon feldobhatja az ember kedvét ezek az aranyos motívumok, legalábbis az enyémet biztosan!



Keresgéltem sminkeket is. Sok szépségre bukkantam :)


Köröm téren is nagy a választék :D 


Ha még nem volt elég a ruhából akkor még akad :)

Találtam még gyönyörű tavaszias képeket :)








Remélem tetszett ez a bejegyzés! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése