2014. február 1., szombat

T A G-ismerj meg jobban


Itt az ideje, hogy akik nem ismernek személyesen, azok bepillantást nyerjenek, hogy mégis ki a csuda az a Dorina :)  Az ilyen posztokat TAG-nek szokták nevezni, összegyűjtöttem pár random kérdést  és arra fogok válaszolni, hát most jöjjön egy ilyen jellegű bejegyzés :)

Van olyan beceneved amin csak a családod hív?
  •    Általában a Manó szokott lenni :) Nálunk szinte minden családtagnak van beceneve pl.: Nasi, Csiga, Mattanka.. Mamámmal van még egy becenevünk, én Marisnak hívom ő pedig engem Julikának. Ne kérdezzétek,nem tudom honnan jött :)) Van egy kedvencem, de azt sajnos nem hallhatom már tőle. Tatám olyan szépen tudta nekem mondani, hogy Dorcsikám <3

A kedvenc elfoglaltságod?
  •   A legkedvencebb az olvasás. Rengetek könyvet kiolvastam már, és fogok is :) A futást is szeretem.Ezenkívül az icipici unokatesóimmal játszani. :)


Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
  • A jókedvű vigyorgós Dorinával biztosan. De a duzzogóssal nem. 


Milyen fóbiád van?
  • Ez lehet furcsának tűnik de az orrcsepptől és az orrspray-től irtózom. Biztosan nektek is volt olyan 'élményetek', hogy a cseppes kiszerelés használata után éreztétek az ízét..Mai napig fel tudom idézni :S


Hogy látom magamat a jövőben?
  • Mindenképpen gyerekekkel szeretnék dolgozni, így úgy képzelem el magam, hogy vagy egy csupa mosoly óvónéni leszek vagy gyermek pszichológus aki nagyon szeretne segíteni a csöppségeken. 


Mit nézel meg először egy ellenkező nemű emberen?
  • A szemét. Imádom a kék szemeket. Akinek pedig túl szép szeme van nem tudok belenézni, mert akkor folyton azt nézném és kellemetlen érzés lehet a másiknak, hogy én bámulom őt :))


Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
  • Régen a körömrágást soroltam volna ide, de valamilyen csodával határos módon leszoktam róla. Viszont nem fogytam ki a rossz szokásokból, hiszen a hajvégeimet szoktam tépkedni.. Ha látom, hogy sérült azt nem tudom elviselni és máris intézkedem. 

Van valami függőséged?

  • Szia Dorina vagyok és Oreo függő. 2 napja tiszta vagyok de úgy érzem megbolondulok ha nem ehetek meg 1-et most azonnal.  Szerintem ez mindent elárul :)

Mik azok a  dolgok, amit mindennap megteszel, az alap dolgokon kívül?
  • 3x nyomom le az órát reggelente, majd hosszas rábeszélés után ki kecmergőzöm az ágyból.Minden nap olvasok. Mindig gondolok rá, hogy tornázni kéne, de valahogy ott lyukadok ki minden héten, hogy " Majd hétfőtől".  

Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése