2013. szeptember 25., szerda

Törött haj? SIPIRC

Nincs rondább a törött sprőd haj láttán. Kiábrándító tud lenni, ha valakinek látom, hogy uramisten milyen gyönyörűséges hosszú haja van, ám közelebbről megnézve már nem is olyan szép! Illúzió romboló.
Bevallom, nekem sír a szívem mikor egy frissítő hajvágást megejtek itthon, de tudom, hogy ezzel csak jót teszek magamnak :) Nagyon sokan hisznek egy tévhitben és komolyan nagyon viccesnek tartom. :) A tévhit így szól : " Ha vágatok az aljából akkor jobban fog nőni"
Komolyan, mi összefüggés van a hajvégekkel és a növekvéssel  miközben a fejbőrből jön a haj.. ?

Nem fogom megérteni ezt a logikát :) Azért kell időnként frissíteni a hajvégeket, mert ugye eltörik és nem néz ki jól, hiába növeszted a hajad, ha az visszatörik. Sajnos elszomorító tud lenni, ezért cselekedni kell. Minimum 2 havonta meg kellene ejteni ezt a procedúrát. Persze érdemes külsőleg pakolásokkal ápolni, karban tartani a végeket, amire nagyon jó a ricinusolaj ami ellenállóbbá teszi. Sok káros hatásnak van kitéve a haj. Vasalás, göndörítés, szárítás, festés, napsütés, klóros víz..stb és az ezek által okozott sérüléseket, csak is kizárólag vágással lehet orvosolni. Számomra sok idő volt belátni, de remélem fel tudom nyitni a ti szemeteket is időben :D Én itthon szoktam egyedül frissíteni, ugyanis a hosszát nem igazán bántom, csak is a törött részeket csipegetem le. Időigényes, pepecselős de számomra megéri a fáradtságot.
Megosztom veletek, hogy miként tudom hatékonyan eltávolítani a csúnya hajvégeket.
  1. Kifésülöm a hajamat, csomómentesre.
  2. Veszek egy tincset, és a többit hátra fogom egy hajgumi segítségével. 
  3. Összepödröm a tincset, amiből előjönnek a kiálló beteg hajvégek.
  4. Egy éles olló segítségével lecsipegetem a kiálló részeket.
  5. Ha az összeset letudtam csippenteni akkor, kifésülöm a tincset, és 2 ujjam közé fogom majd húzom egyenletesen és szintén a kiálló részeket csipegetem. 
  6. Ha egy tinccsel végeztem akkor egy kicsi csíptetős csattal  feltűzöm, majd jöhet a másik tincs, majd így tovább míg el nem fogynak a tincsek

 Ha ezzel végeztem, rakok fel egy pakolást pár órahosszára, hogy tápláljam az egészséges hajvégeket. Szóba jöhet a ricinusolaj, kókuszolaj és az olíva olaj is. A szokásos módon lemosom a hajamról, majd lehet benne álmélkodni milyen selymes puha és egészséges, miközben a hosszát nem igazán piszkáltam.


Hoztam nektek pár ösztönző képet gyönyörű hosszú hajkoronákról :$ Kitartást minden hajnövesztőnek!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése