2013. szeptember 26., csütörtök

Leheletnyi ősz

Arra gondoltam, hogy mától kezdve minden évszakban hozok nektek inspirációs képeket, ami tartalmazni fog outfit-et, köröm csodákat, sminkeket és ami épp kötődik az adott évszakhoz.
Kezdem  rögtön az ősszel. Sosem tekintettem erre az évszakra borúlátóan. Gyönyörű színekben pompázik a természet és valahogy ilyenkor jobban esik a meleg kakaó is. :)
Öltözködés téren imádom a meleg kötött puha sálakat és
pulóvereket, sosem elég belőlük. Nagy örömömre, hatalmas kínálattal rendelkeznek a durik is ahonnan mindig valami csuda széppel térek haza.( Igen igen..régen volt zsákmányos bejegyzés. Összegyűlt már rengetek holmi, szóval a közel jövőben fotózgatok )
 Körmöknél az a helyzet, hogy nálam mindig a piros a favorit...:)) Szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Dögös, csajos és élettel teli!! Szóba jöhetnek még a barnább árnyalatok és a szintén örök francia manikűr is.
Smink témában a föld színeket részesítem előnyben, mint szinte mindig. Egy ügyesen meghúzott tusvonal megadja a lelkét a sminknek és egy bor vörös, esetleg cseresznye piros rúzs pedig hab a tortán, persze egy nude árnyalatú rúzs is gyönyörűséges tud lenni.
Na de elég a csipogásból következzenek a képek! :)




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése