2013. július 31., szerda

Hétköznapi natúr smink

Mivel tegnap kérve lett egy hétköznapi smink így ma elkészítettem az én verziómat. Nem szoktam sminkelés terén túlzásokba esni, mivel kellemetlenül érezném magam agyon mázolt merész színekkel a fejemen :) A szempilláimat szeretem hangsúlyozni de ezen kívül semmi extra!



Step by step:
 Nem használok alapozót így most sem részesítettem előnyben. Tettem fel pár tincses műszempillát és spirállal átszaladtam rajta. Próbáltam a mélyítő vonalamat árnyékolni, többé kevésbé sikerült is. Ezt egy lapos ecsettel csináltam. Barna árnyalatokat vetettem be, majd amikor ez készen lett egy nude árnyalatú szemhéjport tettem a mozgó szemhéj részre. A szemem széléhez húztam egy kis cicafarkat egy krémes szemceruzával. Bronzosítót használtam a járom csontomra.És befejezésül egy halvány rózsaszín szájfényt tettem fel.

Ennyi lenne, nagyon egyszerű és pár perc alatt meg is vagyok vele. Nem vagyok jártas ezekben a sminkelős posztokban úgyhogy elnézéseteket kérem, ha nem jött át valami!:)
Ha kérdésetek van tegyétek fel bátran itt : http://ask.fm/prettywomenpretty

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése