2013. június 13., csütörtök

Hajas baba

Mutatok pár remek hajat amit egyszerűen meg tudsz csinálni némi kézügyességgel, de néha még az sem kell! Jómagam is szoktam fonogatni, kontyban hordani ami annyira praktikus mikor épp a "nem áll sehogy a hajam" korszakomat élem, bevallom ez sokszor van így szépen 'elkendőzhetem' a valóságot!

Első és nagy kedvencem a hajfánk segítségével készült konty! Mostanában fény korát éli, szóval nem divatja múlt!

Szükség lesz :
  •  Hajfánk / ezt könnyen elkészítheted saját magad egy régi nejlon harisnyából vagy akár zokniból/ 
  •  hullámcsatok esetleg hajtűk
  • 2 rugalmas hajgumi /ajánlom a kampós hajgumit kb 150 ft fodrász kellékesnél/
 Így fest ha készen lesz, szerintem nagyon bájos és egyszerű!

Másik nagy kedvencemnek nem tudom mi lenne a neve!
Szerintem nagyon mutatós! Itt már bizony szükség van a kéz ügyességre, de például én videókból tanultam meg fonni a fejbőr mentén vagy hogy mondják ezt :)Ő lenne az!

Halszálka fonásról bizonyára hallottál már, igen felkapott lett egyszerűsége és mutatóssága miatt! Itt aztán nem kell nagy tudás.. YouTube tele van ilyen "hogyan készült" videókkal szóval lehet nézegetni bátran!

A következő az úgynevezett "parasztfonás", egyszerűen imádom de sajnos magamnak nehezen fonom be egyenesen így reggelente anyukámat ki parancsolom az ágyból, hogy fonja be így a hajam :)



Egyszerűen de nagyszerűek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése