2013. június 23., vasárnap

Gyerekjáték

Mostanában elkezdtem a nem kínzó tornázásokat. Olyanokat kerestem ami sokkal élvezetesebb mint végig szenvedi jó néhány percet egy-egy DVD-re, persze velük sincs bajom de mégis csak jobban esik örömmel csinálni miközben jót teszek magammal!

Az első a hulla hopp lenne. Mikor kicsi voltam rettentő sokáig tudtam vele bohóckodni és még el sem fáradtam, viszont most más a helyzet, igen fárasztó de egy idő után észre se veszem. Nekem egy nagy fa karikám van, hogy sokkal hatékonyabb legyen mivel ez a karika elég nehéz. Egy gondom viszont akadt, a csípő  tájékon kék zöldre verte, nem nézett ki valami jól és nehezen múlik el, pláne ha naponta csinálom. Vigasztal az a tudat és látvány, hogy bizony hatékony. Az úszógumit az alsó hasamat nagyon keményen megdolgoztatja. Napi 10 perc elég hatékony!

A másik kedvencem a trambulinozás. Keményen elfáradok és közben még jól is érzem magam. 10 perceket ugrálok és közben megy a zene, nehogy monoton legyen. A combot a popsit és az alsó hasat mozgatja meg nagyon hatékonyan.

A harmadik és egyben utolsó az ugrálókötelezés. Kislánykorunkban kihagyhatatlan játékszernek bizonyult és most sem vágom sutba. Igazi kardió edzés. Ezt akár 20-30 percig is csinálom és szintén elfáradok de nem szenvedek közben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése