2013. április 15., hétfő

Ricinusolaj a csodaszer!

A mára már jól ismert Ricinusolajat fogom bemutatni! Ebben a bejegyzésben összeszedem egy csokorba, amit érdemes tudni róla valamint hogyan kell használni! Ez a folyékony csoda a hosszabb hajra vágyók első számú lőfegyvere, emellett szemmel láthatóan ápolt hajkoronánk lesz! Rengeteg pozitív hatásáról lehet olvasgatni talán egy negatívum merült fel a tapasztalatok során, hogy nehezebb kimosni mint egy átlagos hajpakolást. 3x min. kell samponoznom a hajamat, hogy makulátlan legyen, de ezt elnézem neki mivel kárpótol a hatása! Az ára igazán nem drága. Fityingekért megvásárolható a patikába! A patikusok is tisztában vannak már vele, hogy nők sokasága rohangál ricinusolajat vásárolni a hajukra és nem az egyéb hatások kifejtésére! Ugyanis ez egy hashajtó! Szóval lányok csak bátran tudom ajánlani, nekem rendbe tette az igen megviselt hajamat!

A pakolás elkészítése :

Első lépésként ki kell választanunk, hogy adunk-e valami pluszt az olajhoz vagy csak felvisszük a hajunkra! Szoktak tojás sárgáját belerakni, hogy sűrűbb legyen a massza vagy akár olíva olajat, mézet..
Érdemes az olajat felmelegíteni. Én a mikróba szoktam helyezni 1 percre, de igen forró lesz úgyhogy várni kell vele legalább addig, hogy az ujjunknak se legyen kellemetlen a hőmérséklet. Hajfestő ecsettel könnyebb felvinni a masszát a hajzuhatagunkra főleg a tövekre! Mikor már fent van a hajunkon az olaj tekerjük be frissen tartó fóliával majd kapjuk elő a hajszárítót és melegítsük át, hiszen így jobban fog felszívódni! Bármeddig rajta lehet hagyni, de minél tovább van fent a pakolás annál jobb hatást érhetünk el! Én estére szoktam felhelyezni és olyankor plusz egy sapkát is húzok a buksimra és a párnámra egy törülközőt helyezek! Kimosásnál mint említettem elég nehézkes dolgunk akad.. először is vizet eresszünk rá és masszírozzuk a fejbőrön az olajat, majd 2x-3x mossuk át a szokásos módon!  És ezt milyen gyakran lehet alkalmazni? hetente 2x is a gyorsabb hatás érdekében de heti 1x érdemes!
Tárááám kész a csodálatos haj! Nekem bevált!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése