2014. augusztus 22., péntek

Back to school- Csak kreatívan

Ha már iskola, akkor bevásárlás. Szép füzetek, új tolltartó stb. Ezt bizony lehetne pénztárca barát módjára is tálalni. Hoztam nektek pár kreatív ötletet, amivel jól el lehet ütni az időt és cserébe kézzel készült csodákat tudhatunk magunkénak. 


Ilyen füzeteket egyszerű csomagoló papírból kreálhatunk. Szerintem ez a legeslegegyszerűbb módja a füzetek "felöltöztetésének". Szinte minden boltban összefuthatunk csomagoló papírral így aztán kedvünkre válogathatunk. Már csak ollót és ragasztót a kézbe és hajrá!:)


Ha van pár újságunk amit már feleslegesnek vélünk és nem sajnáljuk szét szabdalni akkor ollót a kézbe és nyírjuk a papírt amíg csak lehet :D 



Gémkapocs újragondolva. Szerintem nagyon aranyos és hasznos is. Én a könyvjelzőkkel folyamatosan úgy járok, hogy elhagyom. Probléma megoldva! :)



Pár egyszerű ceruza és kövecske és máris készen van. Véleményen szerint "egyszerű de nagyszerű" kategóriába sorolható ez a ceruza. 


Hobbi boltokban lehet kapni színes celluxot. Ezerféleképp fel lehet hasznosítani, de ez a módszer különösen tetszik nekem. Rém egyszerű a dolog. Ragasztunk.Ragasztunk.Ragasztunk. 


Szintén visszatér a csomagoló papír. Remekül lehet hasznosítani a ceruzákon is!:)



Jöjjön a kedvencem!!! A dekupázs technika. Szíve lelke a ragasztó. Szalvéta papír...és kész!



Csipke és farmer. A két örök és legyőzhetetlen! Ügyesebb kezűeknek ez gyerekjáték, de segítséggel is remekül kivitelezhető!:)



Puszi
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése