2014. július 4., péntek

Pinterest Péntek #1

Sziasztok!:)

Imádok a Pinterest-en időzni. Rengeteg inspiráció található és már én is gyűjtögettem lassan 1 év alatt annyit, hogy jaj :) Terveim szerint péntekenként hozok nektek Pinterest-ről képeket amik megragadtak.Megy a nyálcsorgatás rendesen ezen az oldalon olyan gyönyörűségek vannak itt. Hajak, ruhák, körmök stb :)

Ezek a lábbelik.. *_* Szívesen tudnám magaménak mindet :) Igazából szerintem egyszerűek és pont ezért ragadott el annyira. A legutolsó képen szereplő loafers fazonú cipőből már zsákmányoltam egyet feketében és jaj nekem de kényelmes :)






Ezek a kis virágos csodák  a szerelmeim :$
Egyszerű outfitet egy csapásra feldob és különlegessé teszi. Az én szekrényemben is lapul pár ilyen szépséges darab amit virágok díszítenek :)







A csipke.. az örök. A felülmúlhatatlan. Régebben a csipkéről mindig a függöny vagy mamám terítője jutott eszembe :) 
Hál' Istennek mára már tudom, hogy miféle hókuszpókuszokat művelnek vele ami által gyönyörűbbnél gyönyörűbb darabokat csodálhatunk. Igazán időtálló darab!





Annyi minden szerepel már a kívánság listámon, például egy csíkos szoknya is. Annyira tetszik! Már rabja lettem a csíkos felsőknek, úgy látszik a szoknyák sem lesznek ez alól kivételek. :)



Őrült csinos ez a fehér alapon feketével hímzett történet. Nekem is van egy gyönyörűséges szoknyám amit egy duris túra keretein belül találtam :) Az utolsó kép az, bár csak megismertek :))) ( A barátom igazi lesifotós)





Van még rengeteg kép, de azt majd a többi bejegyzés során mutatom meg nektek folyamatosan :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése