2013. augusztus 18., vasárnap

Testpermet készítés

Ma jött egy Isteni sugallat, hogy nekem ma valamit ténykednem kell. Nem is tudom miért, de rá kerestem házi testpermet receptekre az interneten. Szerencsémre minden hozzávaló volt itthon, így neki is láttam.

Hozzávalók:

  • Desztillált víz (Felforralod a vizet, és hagyod hűlni. Így baktérium mentes vizünk lesz)
  • Glicerin (Gyógyszertárban lehet kapni, kedvező áron. Karácsonykor készítettem hógömböt és nekem még maradt ki elég sok, de így most már az összeset fel tudom használni) 
  • Illó olaj. Válaszd ki a neked legjobban tetsző illatot.Rengeteg féle közül válogathatsz. Én levendulással csináltam
  • Fújó fejes üres flakon
Elkészítése:

Elsősorban elkészítettem a desztillált vizet. 20 ml glicerint kimértem és beleöntöttem a flakonomba, majd a maradék helyet megtöltöttem desztillált vízzel. 10 csepp illóolaj került bele, de mivel imádom a levendula olaj illatát, így még 5 csepp zúdult bele. Összeráztam és fújhatom is. Melegebb napokra tökéletes frissítő, bár sajnos a nyár végén tartunk. Remekül megmarad az illat egész nap! :)
Szép napot! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése